bakerman4

rebranding

Bakermen is een strategisch marketingbureau uit Antwerpen. Ze kwamen initieel bij ons voor een nieuwe website met een apart design en een originele navigatie.

Hieruit groeide spontaan de vraag om ook het logo en de huisstijl mee in de scope te integreren.

subtiele

Omdat Bakermen een nieuwe site wilde lanceren, kwam automatisch ook de vraag om het bestaande logo en de bijhorende huisstijl te herbedenken. Om de herkenbaarheid van het merk te behouden, verwerkten we het originele logo, een illustratie van een gangsterhoed, in het woordmerk BakerMen.

Het nieuwe logo is dus geen revolutie maar een subtiele evolutie. De frisse blauwe tint in het ontwerp, aangevuld met leuke grafische elementen, zorgt voor een moderne huisstijl.

bakerman2

branding, toegepast

Een aantal voorbeelden van toepassingen van het nieuwe log en de huisstijl van Bakermen.

bakerman3

nieuwe website

Op basis van de nieuwe branding zijn we voor de website een originele manier gaan zoeken voor de navigatie en de algemene stijl. Via een maquette werd de structuur en grafisch ontwerp voorbereid, de ontwikkeling gebeurd in WordPress zodat de site gemakkelijk beheerd kan worden.

Door met een timeline te werken krijg je als bezoeker een gebruiksvriendelijke en overzichtelijke kijk op de activiteiten en mogelijkheden van deze onderneming. De illustraties zorgen ervoor dat Bakermen zich kan onderscheiden.

bakerman1