Dirk-De-Witte3

rebranding, studio

Dirk De Witte is een kappersketen met filialen over heel Vlaanderen. Designaid had als opdracht om de filialen in de shoppingcentra, namelijk De Studio's, een aparte huisstijl mee te geven.

Om De Studio’s te onderscheiden, voegden we een extra woordmerk toe aan het originele logo “Dirk De Witte”. Het resultaat is “Dirk De Witte Studio”, met het woord studio in een felle kleur. Naast het nieuwe logo zorgden we voor het design van frisse custom icons. De icoontjes dienen, samen met de fotografie, ter versterking van de communicatie.

grafisch

Behalve de creatie van het logo met extra woordmerk en de custom icons als nieuwe huisstijl, leverden we ook de prijslijsten en affichage voor de etalages aan in dezelfde frisse stijl.

Dirk-De-Witte1

branding, toegepast

Een aantal toepassingen van de nieuwe huisstijl zijn prijslijst, etalages, een wallpaper.

Dirk-De-Witte2