Scope

# merk strategie

# identity design

# huisstijl

# packaging

rebranding --- 2020

vandepoel

Met veel plezier hebben wij het logo en de huisstijl uitgewerkt voor deze groothandel voor fruit en groenten uit Brussel. Er bestond nog geen echte huisstijl dus zijn we vertrokken vanaf een wit blad.

De lancering van een nieuwe website was een uitstekend moment om de branding te herbekijken. Ons team samengesteld uit ervaren grafisch ontwerpers zijn ermee aan de slag gegaan.

Bij het uitwerken van het grafisch ontwerp zijn we beland bij een sterk logo dat een combinatie vormt tussen frisse kleuren en een dynamische vorm, in lijn met de identiteit van de onderneming.

logo composition
logo's

guidelines

Het gebruik van het logo, de kleuren, de lettertypes en nog veel meer staat vermeld in de brand guidelines of de huisstijlgids van de onderneming. Aan de hand van deze richtlijnen kan de huisstijl consistent worden doorgetrokken doorheen de communicatie.

Naast de richtlijnen worden nog een aantal toepassingen weergegeven van de nieuwe huisstijl. De brand guidelines kunnen digitaal bewaard worden of gedrukt worden in een print versie.

packaging & grafische toepassingen

Toepassingen van de huisstijl zijn heel gevarieerd. We hebben een aantal voorstellen voorbereid voor packaging waarbij de verpakking in de nieuwe huisstijl gegoten wordt. Ook de bestelwagens die de producten vervoeren werden afgestemd op de nieuwe huisstijl.

Andere toepassingen kan je terugvinden op nieuwsbrieven, visitekaartjes, labels, presentaties en nog veel meer waardoor je een gevoel krijgt van een mooie synergie.

like what you see?

Wil je graag bekijken wat de mogelijkheden zijn voor de
evolutie van uw eigen logo? Boek dan hier een vrijblijvende
call of een meeting in ons kantoor in Antwerpen.

kantoor