Shrpa is een spin-off van Merito, gericht op soft HR-diensten zoals talent acquisition, learning & development en talent management. Met SHRPA kan Merito Group zowel hard als soft HR-services aanbieden, inspelend op de groeiende marktvraag.

Geïnspireerd door de Sherpa’s uit Tibet, symboliseert het nieuwe logo van Shrpa de weg omhoog – een metafoor voor de begeleiding die het bedrijf biedt in de carrièreontwikkeling van werknemers.

Bij het ontwerp kozen we voor een levendig kleurenpalet en vloeiende vormen om Shrpa een onderscheidende, dynamische uitstraling te geven. Dit zorgt voor een frisse en eigentijdse look die professionaliteit niet uit het oog verliest. 

De branding is strategisch geoptimaliseerd voor communicatie via sociale media, zodat Shrpa effectief haar doelgroep kan bereiken en inspireren met een sterk visueel verhaal.

Om de nieuwe huisstijl van Shrpa consistent toe te passen, hebben wij digitale brand guidelines ontwikkeld. Deze richtlijnen kunnen zowel intern als extern worden geraadpleegd voor het juiste gebruik van het logo, kleurcodes, lettertypes en andere merkonderdelen. De brand guidelines zijn eenvoudig toegankelijk via de Shrpa-website, zodat iedereen altijd de meest actuele en correcte informatie bij de hand heeft.