Abisco

https://designaid.be/wp-content/uploads/2024/12/Comp-1-1.mp4 Abisco heeft een nieuwe identiteit aangenomen die de kernwaarden warmte, ontspanning en moderniteit weerspiegelt. De rebranding introduceert een typografisch logo in combinatie met een abstract icoon dat een zonsopgang of zonsondergang voorstelt, als symbool voor vernieuwing en rust. Dit doordachte ontwerp positioneert Abisco niet alleen als een distributeur van sauna’s, maar ook als een […]
Stoop

https://designaid.be/wp-content/uploads/2024/09/Stoop_Logo-animation.mp4 Stoop is een notariaat in Antwerpen. Met de introductie van een nieuw logo en een frisse huisstijl zetten we een volgende stap in de visuele identiteit van Stoop, passend bij de kernwaarden van het kantoor: betrouwbaarheid, deskundigheid en betrokkenheid. Het logo, ontworpen in een strakke typografische stijl, straalt eenvoud en autoriteit uit. De Pantone […]
SHRPA

https://designaid.be/wp-content/uploads/2024/06/shrpa_logo-animation-2.mp4 Shrpa is een spin-off van Merito, gericht op soft HR-diensten zoals talent acquisition, learning & development en talent management. Met SHRPA kan Merito Group zowel hard als soft HR-services aanbieden, inspelend op de groeiende marktvraag. Geïnspireerd door de Sherpa’s uit Tibet, symboliseert het nieuwe logo van Shrpa de weg omhoog – een metafoor voor […]
KIBU

Voor KIBU hebben we een uitgebreid branding– en webdesign project uitgevoerd. Gespecialiseerd in het leveren, plaatsen, afwerken en restaureren van diverse houttoepassingen, was het essentieel om een passende visuele identiteit te creëren. We hebben een nieuwe huisstijl ontwikkeld, geïnspireerd op een abstractie van een houtpatroon, met donkerblauw, lichtblauw en roze als accentkleuren. De nieuwe huisstijl […]
Stay Curious

Designaid is trots om het nieuwe logo en de huisstijl te presenteren die we hebben ontworpen voor Stay Curious, een zelfstandige coach uit Antwerpen. Ons doel was om een visuele identiteit te creëren die de kernwaarden van Stay Curious weerspiegelt: nieuwsgierigheid, groei en transformatie. Het nieuwe logo is eenvoudig maar krachtig. Het bevat een gestileerde […]
Materialise

/*! elementor – v3.10.0 – 09-01-2023 */ .elementor-widget-image{text-align:center}.elementor-widget-image a{display:inline-block}.elementor-widget-image a img[src$=”.svg”]{width:48px}.elementor-widget-image img{vertical-align:middle;display:inline-block} Materialise is een bedrijf gevestigd in Leuven, gespecialiseerd in 3D-printen en additieve fabricage. Afgelopen jaar hebben we met veel plezier gewerkt aan een nieuwe identiteit voor de Materialise Standard+ Solutions. De op maat gemaakte ‘+’ combineert de materialen voor reconstructieve chirurgie. Designaid leverde […]
Spectrum

/*! elementor – v3.9.1 – 14-12-2022 */ .elementor-widget-image{text-align:center}.elementor-widget-image a{display:inline-block}.elementor-widget-image a img[src$=”.svg”]{width:48px}.elementor-widget-image img{vertical-align:middle;display:inline-block} Spectrum, een accountancy kantoor in Antwerpen, heeft ons de opdracht gegeven een huisstijl en webdesign te ontwerpen. Spectrum houdt zich bezig met boekhouding en fiscaliteit van kmo’s en eenmanszaken. Hun doel is daarbij om bedrijven te laten groeien met een accurate boekhouding, fiscale […]
Sales Cubes

/*! elementor – v3.9.2 – 21-12-2022 */ .elementor-widget-image{text-align:center}.elementor-widget-image a{display:inline-block}.elementor-widget-image a img[src$=”.svg”]{width:48px}.elementor-widget-image img{vertical-align:middle;display:inline-block} Wij hebben de opdracht gekregen om voor het coaching bureau Sales Cubes een nieuwe huisstijl en web design te ontwerpen. De huisstijl werd gebaseerd op de vooropgestelde doelstellingen en straalt eenvoud en ervaring uit. Het logo bestaat hier uit het woordmerk in combinatie met een fijne lijn. […]
BLVD10

BLVD10 is een nieuwbouwproject van de projectontwikkelaar Dyls gelegen in Brussel. Hiervoor hebben wij een eigen visuele identiteit ontwikkeld waarbij we rekening gehouden hebben met het karakter van de buurt en het gebouw. Het grafisch ontwerp voor de brochures, de website en advertenties worden toegepast op de nieuwe huisstijl. Voor de branding van BLVD10 hebben […]
LES

LES is een meubelmaker die ons gevraagd heeft om een logo en bijpassende, frisse huisstijl te ontwerpen die past bij hun visie. Het logo werd geïnspireerd op het woordmerk in combinatie met een abstract icoon. Dit kan perfect toegepast worden op verschillende toepassingen door zijn responsiveness. Om het grafisch ontwerp pit te geven gebruiken we […]