KIBU

branding agency

Voor KIBU hebben we een uitgebreid branding– en webdesign project uitgevoerd. Gespecialiseerd in het leveren, plaatsen, afwerken en restaureren van diverse houttoepassingen, was het essentieel om een passende visuele identiteit te creëren. We hebben een nieuwe huisstijl ontwikkeld, geïnspireerd op een abstractie van een houtpatroon, met donkerblauw, lichtblauw en roze als accentkleuren. De nieuwe huisstijl […]

Stay Curious

Designaid is trots om het nieuwe logo en de huisstijl te presenteren die we hebben ontworpen voor Stay Curious, een zelfstandige coach uit Antwerpen. Ons doel was om een visuele identiteit te creëren die de kernwaarden van Stay Curious weerspiegelt: nieuwsgierigheid, groei en transformatie. Het nieuwe logo is eenvoudig maar krachtig. Het bevat een gestileerde […]

Materialise

branding brochure antwerpen

Materialise is een bedrijf gevestigd in Leuven, gespecialiseerd in 3D-printen en additieve fabricage. Afgelopen jaar hebben we met veel plezier gewerkt aan een nieuwe identiteit voor de Materialise Standard+ Solutions. De op maat gemaakte ‘+’ combineert de materialen voor reconstructieve chirurgie. Designaid leverde de volledige catalogus als centraal element voor de branding, gevolgd door verschillende […]

Spectrum

Spectrum, een accountancy kantoor in Antwerpen, heeft ons de opdracht gegeven een huisstijl en webdesign te ontwerpen. Spectrum houdt zich bezig met boekhouding en fiscaliteit van kmo’s en eenmanszaken. Hun doel is daarbij om bedrijven te laten groeien met een accurate boekhouding, fiscale optimalisatie en advies. Op basis van de doelgroep en doelstellingen, zijn we […]

Sales Cubes

Wij hebben de opdracht gekregen om voor het coaching bureau Sales Cubes een nieuwe huisstijl en web design te ontwerpen. De huisstijl werd gebaseerd op de vooropgestelde doelstellingen en straalt eenvoud en ervaring uit. Het logo bestaat hier uit het woordmerk  in combinatie met een fijne lijn. Het kleurenpallet en het serif lettertype zorgen voor een apart en tijdloos […]

BLVD10

BLVD10 is een nieuwbouwproject van de projectontwikkelaar Dyls gelegen in Brussel. Hiervoor hebben wij een eigen visuele identiteit ontwikkeld waarbij we rekening gehouden hebben met het karakter van de buurt en het gebouw. Het grafisch ontwerp voor de brochures, de website en advertenties worden toegepast op de nieuwe huisstijl. Voor de branding van BLVD10 hebben […]

LES

LES is een meubelmaker die ons gevraagd heeft om een logo en bijpassende, frisse huisstijl te ontwerpen die past bij hun visie. Het logo werd geïnspireerd op het woordmerk in combinatie met een abstract icoon. Dit kan perfect toegepast worden op verschillende toepassingen door zijn responsiveness. Om het grafisch ontwerp pit te geven gebruiken we […]

Colisee Connect

lanyard ontwerp campagne

Colisee Connect is een employer branding campagne gebaseerd op de vraag van Armonea “Hoe verbind je 6.500 werknemers van hetzelfde bedrijf, verspreid over 89 verschillende locaties in het hele land?”. Het antwoord daarop was “Door een mobiele app te lanceren die het delen van content en informatie over alle afdelingen en locaties mogelijk maakt.”. We […]

Kolektiv

logo ontwerp

Kolektiv is de natuurlijke samenwerking tussen Designaid en de Woordnatie. Deze laatste onder leiding van Rob Swolfs, is een ervaren strategisch copywriting bureau met sterke referenties zoals Sodexo, WDP en Axa bank. Op basis van een aantal succesvolle communicatie projecten waarbij de sterke boodschap en aanpak van de Woordnatie ondersteund wordt door de creatieve input […]

Engineers Europe

logo en huisstijl ontwerp

Logo en huisstijl Engineers Europe is de Europese ingenieursfederatie, gevestigd in Brussel. Het verbond werd opgericht in 1951 en staat in voor de belangen van de Europese ingenieurs. Omdat de federatie zich anders wilde gaan positioneren, met een nieuwe naam en een nieuw logo, gingen ze via een pitch-wedstrijd op zoek naar branding-voorstellen. Nieuwe naam […]