Cases / Stoop

Stoop

#branding

Stoop is een notariaat in Antwerpen. Met de introductie van een nieuw logo en een frisse huisstijl zetten we een volgende stap in de visuele identiteit van Stoop, passend bij de kernwaarden van het kantoor: betrouwbaarheid, deskundigheid en betrokkenheid.

Het logo, ontworpen in een strakke typografische stijl, straalt eenvoud en autoriteit uit. De Pantone kleur, Chestnut fungeert als primaire kleur en geeft het merk een warme, vertrouwde uitstraling. De aanvullende kleuren – Toasted Almond, Smoky Taupe en Midnight Slate – zorgen voor balans en subtiliteit, terwijl ze het geheel een eigentijds en verfijnd karakter geven.

De nieuwe branding weerspiegelt de kernmissie van Notaris Stoop: cliënten professioneel begeleiden bij belangrijke juridische beslissingen, op een manier die helder en toegankelijk is. De minimalistische visuele stijl versterkt dit door een gevoel van rust en overzichtelijkheid te creëren, perfect aansluitend bij het streven naar transparantie.

branding agency antwerp

De huisstijl is zorgvuldig afgestemd op zowel online als offline communicatie, zodat Notaris Stoop een sterke en consistente visuele aanwezigheid heeft. Om de consistentie in gebruik te waarborgen, hebben we digitale brand guidelines opgesteld. Deze gidsen bieden duidelijke instructies over het gebruik van het logo, de kleuren en typografie.

branding agency
branding agency